ČASTÉ DOTAZY
OBJEDNÁVKY
Jak objednat zboží?
Na stránce Obchod vyberete zboží, které přidáte do košíku. Do košíku se můžete dostat přes ikonu košíku v hlavním menu nebo přes tlačítko, které se objeví hned po přidání produktu do košíku.
V košíku zkontrolujte produkty a počet kusů v objednávce. Pokračujte do pokladny a vyberte způsob dopravy a platby za zboží. Doplňte veškeré potřebné fakturační a dodací údaje a odsouhlaste obchodní podmínky.
Objednávku dokončíte tlačítkem “Objednat” v pokladně. Po dokončení objednávky vám přijde email s pokynem k platbě a souhrnem objednávky. Pokud zvolíte platbu kartou, tak vás systém přesměruje na platební bránu.
Jaké máte možnosti dopravy a platby?
Možnosti dopravy:
Česká Republika:
Zásilkovna: 69 Kč
Česká Pošta: 99 Kč
Slovensko:
Zásilkovna: 5 EUR
Možnosti platby:
- Platba Bankovním převodem (Převod trvá 1 až 3 pracovní dny)
- Platba Kartou Online (Okamžitá platba kartou přes platební bránu po objednávce)
- Platba přes PayPal (Okamžitá platba přes Paypal účet)
Poplatek za platbu přes PayPal je 8% z ceny objednávky.
(Tuto částku si účtuje PayPal za zprostředkování platby)
Od jaké částky je doprava zdarma?
Doprava zdarma je u objednávek nad 1.000 Kč nebo 40 EUR.
Za jak dlouho mi přijde zboží?
Zboží balíme a odesíláme do 24 hodin po zaplacení objednávky.
Dodací lhůty dopravců:
- Česká Pošta doručuje standardně do 2-5 pracovních dnů.
- Zásilkovna (CZ) doručuje do 2-4 pracovních dnů.
- Zásilkovna (SK) doručuje do 3-7 pracovních dnů.
Pokud dodací lhůta uplynula a objednávka Vám stále nedorazila, kontaktujte nás prosím na email info@xface.cz nebo přes kontaktní formulář na stránce Kontakt.
Posíláte zboží i na Slovensko?
Ano, zboží na Slovensko zasíláme.
Možnost dopravy na Slovensko: Zásilkovna 5 EUR
Stále mi nepřišla objednávka. Co se děje?
Objednávky expedujeme do 24 hodin po jejich uhrazení.
Dopravce doručuje standardně do 2-5 pracovních dnů od odeslání objednávky.
Pokud tato lhůta už uplynula a balíček Vám stále nedorazil, kontaktujte nás prosím na email info@xface.cz nebo přes kontaktní formulář na stránce Kontakt.
Jak postupovat při reklamaci?
Přišlo Vám poškozené nebo zničené zboží? Pokud během dopravy bylo zboží poškozené, tak produkt nafoťte a kontaktujte Českou poštu či Zásilkovnu o poškození zboží.
Seznamte se s podmínkami reklamace na stránce Obchodní podmínky, kde najdete více informací. Popište závadu na produktu, přiložte fotografie poškozeného produktu a pošlete nám zprávu o reklamaci na email: Info@xface.cz.
PRODUKTY
Jak mám pečovat o nákrčník?
Z jakých materiálů jsou produkty?
MÁTE JINÝ DOTAZ?
Pokud jste zde nenašel / nenašla odpověď na svou otázku, tak nám napište na email Info@XFace.cz nebo přes kontaktní formulář níže.