Časté Dotazy

ČASTÉ DOTAZY

OBJEDNÁVKY

Na stránce Obchod vyberete zboží, které přidáte do košíku. Do košíku se můžete dostat přes ikonu košíku v hlavním menu nebo přes tlačítko, které se objeví hned po přidání produktu do košíku.

V košíku zkontrolujte produkty a počet kusů v objednávce. Pokračujte do pokladny a vyberte způsob dopravy a platby za zboží. Doplňte veškeré potřebné fakturační a dodací údaje a odsouhlaste obchodní podmínky.

Objednávku dokončíte tlačítkem “Objednat” v pokladně. Po dokončení objednávky vám přijde email s pokynem k platbě a souhrnem objednávky. Pokud zvolíte platbu kartou, tak vás systém přesměruje na platební bránu. 

Možnosti dopravy:

Česká Republika:
Zásilkovna: 69 Kč
Česká Pošta: 99 Kč

Slovensko:
Zásilkovna: 5 EUR

Možnosti platby:

  • Platba Bankovním převodem (Převod trvá 1 až 3 pracovní dny)
  • Platba Kartou Online (Okamžitá platba kartou přes platební bránu po objednávce)
  • Platba přes PayPal (Okamžitá platba přes Paypal účet)

Poplatek za platbu přes PayPal je 8% z ceny objednávky.
(Tuto částku si účtuje PayPal za zprostředkování platby)

Doprava zdarma je u objednávek nad 1.000 Kč nebo 40 EUR. 

Zboží balíme a odesíláme do 24 hodin po zaplacení objednávky.

Dodací lhůty dopravců:

  • Česká Pošta doručuje standardně do 2-5 pracovních dnů.
  • Zásilkovna (CZ) doručuje do 2-4 pracovních dnů.
  • Zásilkovna (SK) doručuje do 3-7 pracovních dnů.

Pokud dodací lhůta uplynula a objednávka Vám stále nedorazila, kontaktujte nás prosím na email info@xface.cz nebo přes kontaktní formulář na stránce Kontakt.

Ano, zboží na Slovensko zasíláme.
Možnost dopravy na Slovensko: Zásilkovna 5 EUR

Objednávky expedujeme do 24 hodin po jejich uhrazení.
Dopravce doručuje standardně do 2-5 pracovních dnů od odeslání objednávky.

Pokud tato lhůta už uplynula a balíček Vám stále nedorazil, kontaktujte nás prosím na email info@xface.cz nebo přes kontaktní formulář na stránce Kontakt.

Přišlo Vám poškozené nebo zničené zboží? Pokud během dopravy bylo zboží poškozené, tak produkt nafoťte a kontaktujte Českou poštu či Zásilkovnu o poškození zboží.

Seznamte se s podmínkami reklamace na stránce Obchodní podmínky, kde najdete více informací. Popište závadu na produktu, přiložte fotografie poškozeného produktu a pošlete nám zprávu o reklamaci na email: Info@xface.cz.

PRODUKTY

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

MÁTE JINÝ DOTAZ?

Pokud jste zde nenašel / nenašla odpověď na svou otázku, tak nám napište na email Info@XFace.cz nebo přes kontaktní formulář níže.